Drumul de la o simpla trotineta la una cu motor

Drumul de la o simpla trotineta la una cu motor

Tehnologie 0 Comment

Trotineta electrica a luat tot mai mare amploare, iar unii o considera deja viitorul transportului individual in orasele sufocate. E mai usor si mai sigur de condus decat o bicicleta, reusind totusi sa atinga viteze impresionante.

Insa trotineta electrica nu a fost o inventie brusca, fiind necesari aproape o suta de ani ca sa evolueze pana in acest punct.

La inceputul secolului XX trotineta reprezenta doar un proiect home made, o activitate care ii tineau ocupati pe cei care aveau prea mult timp liber si voiau sa lucreze cate ceva prin garaj. Placa era improvizata din lemn sau plastic si era plasata pe o pereche de role de patine, cu o bara metalica deasupra.

Producatorii nu au fost prea interesati de trotinete pana prin 1970, cand Honda s-a apucat sa produca ceea ce urma sa fie numit Kick N Go, o trotineta rudimentara careia ii lipsea insa aerodinamicitatea. Acest lucru facea folosirea ei sa fie greoaie deoarece trebuia impinsa des pentru o deplasare pe distanta mult prea scurta.
Chiar si asa, Kick N Go era un produs cautat, si a dat nastere unor trotinete cu doua roti mai ergonomice care aveau scopul de a fi mai usor de folosit.

Zece ani mai tarziu, trotineta devenise prezenta peste tot si in diverse forme. Existau trotinete pliabile, cu trei sau patru roti, uriase sau mini. Insa nu era inca capabila sa concureze cu bicicleta sau skateboardul. Schimbarea a aparut cand niste producatori marunti, GoPed si U-Scoot, au preluat initiativa si au scos pe piata primele trotinete electrice.

In ziua de azi, trotineta electrica se afla in preferintele tot mai multor oraseni obositi de aglomeratia din trafic. Asta deoarece poate fi usor pliata, transportata in mana, pe autobuz sau tren, depozitata intr-un dulap sau sub birou la serviciu.

Author

Leave a comment

Search

Back to Top