5 sfaturi practice pentru a-ti creste pozitionarile si rangul site-ului in 2017

5 sfaturi practice pentru a-ti creste pozitionarile si rangul site-ului in 2017

Tehnologie 0 Comment

Orice moment este potrivit pentru a-ti evolua performantele din punct de vedere SEO, dar si pentru a gasi cele mai bune modalitati de a-ti imbunatati rezultatele. Procesul nu e foarte complicat, iar implementarea masurilor corecte iti poate aduce avantaje considerabile.

Daca te intrebi ce ai putea face pentru ca eforturile SEO sa iti ofere rezultate pe masura asteptarilor in 2017, expertii E-Advertising te ajuta cu 5 sfaturi practice.

Compania lansata in anul 2011 a castigat deja increderea a peste 700 de clienti, multumiti de rezultate si care aleg colaborarea de lunga durata cu acesti specialisti, tocmai pentru a-si imbunatati vizibilitatea si prezenta in sfera virtuala.

Ce trebuie sa ai in vedere pentru a-ti creste pozitionarile si rangul in 2017? Sa vedem ce recomanda expertii E-Advertising.

Adu un plus de valoare continutului

Suna simplu, dar este in acelasi timp si foarte important. Crearea de continut cu un plus de valoare reuseste sa sustina relevanta acestuia pentru publicul tinta vizat.

Nu este totul despre a crea continut de calitate. Trebuie sa iti cunosti de asemenea publicul, tocmai pentru a oferi informatii utile, de interes, care sa cresca sansele ca site-ul sa se ridice in pozitionari in randul rezultatelor motoarelor de cautare.

Sfaturi rapide pentru a aduce un plus de valoare continutului:

  • Analizeaza continutul pe care il ai in prezent si identifica temele si subiectele de interes, cu grad ridicat de popularitate.
  • Afla mai multe despre publicul tau si gaseste acele intrebari frecvente la care sa oferi un raspuns prin continutul de pe site.
  • Gaseste cea mai buna modalitate de a combina resursele investite, in asa fel incat sa reusesti sa iti depasesti competitorii.
  • Nu ezita sa iti extinzi nisa, atat timp cat continui sa oferi informatii utile si relevante publicului tau tinta, prin continutul pe care il pui la dispozitie.

Imbunatateste experienta de utilizare a site-ului

Experienta utilizatorilor este vitala pentru SEO, prin urmare ar fi o idee buna sa verifici cum iti influenteaza traficul pe site.

In fapt, ar trebui sa ai in vedere experienta de utilizare a site-ului chiar dinainte ca utilizatorul sa ajunga pe pagina, intrucat statisticile arata ca peste 90% dintre interactiunile si experientele utilizatorilor cu diverse site-uri incep de fapt cu o simpla cautare.

Prin urmare, va trebui sa faci mici „reparatii” la site, care sa asigure o experienta cat mai placuta vizitatorilor:

  • Testeaza link-urile din cadrul site-ului si minimizeaza numarul link-urilor „rupte”, nefunctionale, paginile cu erori si continutul duplicat.
  • Asigura-te ca ai pe site continut atractiv atat pentru utilizatori, cat si pentru motoarele de cautare.
  • Navigarea pe site nu ar trebui sa puna niciun fel de problema utilizatorilor. De la structura meniului pana la cea a link-urilor sau ajungand chiar la design-ul paginilor, orice mic detaliu poate avea un impact asupra experientei de utilizare.
  • Viteza de incarcare a paginii este un element vital pe care nu poti sa il omiti. Testeaz-o din timp in timp si renunta – daca e cazul – la imaginile de dimensiuni mari, la script-uri ce nu iti sunt necesare si la oricare alte elemente ce influenteaza negativ pagespeed-ul.
  • Implementarea AMP (Accelerated Mobile Pages) ar putea fi de asemenea relevanta pentru site-ul tau, intrucat Google se pare ca favorizeaza paginile care au inceput sa se foloseasca de aceasta facilitate.

Investeste mai mult timp in continut

Inca din 2016 a devenit evident faptul ca focusul motoarelor de cautare cade pe continutul efectiv, mai mult decat pe optimizare.

Nu are sens sa petreci foarte mult timp optimizand continutul, daca acesta nu este suficient de atractiv pentru publicul tau tinta.

Astfel, va trebui sa monitorizezi evolutia cuvintelor cheie, va trebui sa analizezi tot timpul statistici despre site, despre nivelul de angajament atras de fiecare subiect in parte si de acele informatii care capteaza utilizatorii.

Gandeste-te tot timpul la noi idei prin care sa iti imbunatatesti continutul, asigurandu-te ca ai in vedere mai mult opinia cititorului decat a motoarelor de cautare.

continut

Optimizeaza continutul vizual

Continutul vizual a devenit mai important decat oricand. Acesta reuseste sa suplineasca textul (acolo unde este cazul) in cea mai buna maniera posibila si are o influenta considerabila asupra procesului de SEO.

Adesea uitam sa optimizam continutul vizual pentru motoarele de cautare, insa procesul este destul de simplu si nu dureaza foarte mult.

  • Gandeste-te foarte bine la titlurile folosite.
  • Nu uita sa adaugi text alternativ, elemente meta si cuvinte cheie relevante.
  • Tine cont de fiecare data de marimea fisierelor.
  • Fii unic, adu o nota personala si realizeaza continut vizual care sa fie distribuit de catre cititori.

informatii

Actualizeaza-ti tot timpul informatiile

Prezenta ta online trece dincolo de simpla existenta a site-ului. Problema – in majoritatea cazurilor – este faptul ca tindem sa uitam ca prezenta online se extinde pe multiple platforme, despre care adesea uitam.

Poate fi o idee foarte buna sa experimentezi cu noi platforme pentru a-ti promova prezenta in mediul virtual, insa asigura-te ca le mentii si actualizate, chiar daca la un moment dat nu le vei mai folosi atat de frecvent.

Sa presupunem ca ai o pagina de Google+ pe care nu o mai folosesti, sau pe care ai omis sa distribui continut de ceva vreme. Verifica daca datele si informatiile de acolo sunt corecte, actualizate si conforme cu realitatea. Nu poti sti niciodata cat de utile vor fi aceste detalii pentru utilizatori!

A tine cont de cele 5 sfaturi de mai sus poate fi o reala provocare, insa rezultatele se vor face cu siguranta simtite odata ce sunt implementate. Daca ti se par mult prea complexe toate aceste informatii, poti apela chiar la specialistii care ti le-au pus la dispozitie tocmai pentru a-ti ajuta afacerea online sa creasca. Echipa E-Advertising te asteapta oricand cu sfaturi avizate, ce iti vor propulsa business-ul in topul motoarelor de cautare, dar si in topul preferintelor utilizatorilor.

Author

Leave a comment

Search

Back to Top